آیا می هومیوپاتی معکوس بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا می هومیوپاتی معکوس بیماری های کلیه

طب هومیوپاتی مفید است به عقب نارسایی کلیه؟ نارسایی کلیوی یک بیماری جدی است که در آن بیماران باید برخی از مشکلات دیگر تحت salud.La هومیوپاتی درمان مبتنی بر نظریه این است که بدن قادر به خود است شفا، و برای درمان بیماری کلیه در برخی از کشورها استفاده شده است.

چه کاری می تواند برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه هومیوپاتی؟

اگر چه این داروها برای درمان نارسایی کلیه، که تنها در کنترل علائم و ناراحتی بیماران متمرکز است، اما نه تعمیر سلول کلیوی با توجه به وضعیت بیماری از بیماران استفاده شده است dañadas.De، چند داروهای هومیوپاتی استفاده می شود برای کمک به کنترل عوارض renal.Por عنوان مثال شکست:

فشار 1.Allium (پیاز): اغلب برای درمان سرماخوردگی و بیماران común.Para تب مبتلا به نارسایی کلیه استفاده می شود، ظرفیت های ایمنی کم باعث می شود درمان که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی در معرض خطر بالای عفونت، سرماخوردگی و تب است. از این نقطه، CEPA سیرها می تواند کمک به مدیریت این مشکلات.

phosphorica 2.Magnesia: در نارسایی کلیه، بیماران کلیوی اغلب باعث اختلال الکترولیت به عنوان کم کلسیم و fósforo.Luego بالا، بیماران مبتلا به گرفتگی به راحتی در حالی که phos منیزی یک دارو برای درمان گرفتگی است.

3.Hypericum: سپرده ها از محصولات و سموم دفع زباله می تواند آسیب های عصبی و یا هر قسمت از بدن fácilmente.Hypericum تواند به محافظت از بدن را از آسیب و ترمیم آسیب به طور طبیعی کمک شود.

هستند بسیاری از انواع دیگر داروهای هومیوپاتی است که می تواند کمک به درمان عوارض مختلف از شکست renal.Si شما علاقه مند در مورد این داروها وجود دارد، می توان گفت که دکتر آنلاین بیشتر در مورد علائم و عوارض خود را، به طوری که پزشکان در اینجا آنها می تواند به شما بگوید که چه داروهای برای شما مفید باشد.

آیا آنها به عقب نارسایی کلیه داروهای هومیوپاتی مفید است؟

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم که طب هومیوپاتی تنها می توانید مدیریت ناراحتی بیمار، اما به دور از کافی برای ترمیم سلول های کلیه dañadas.Si برای اثرات درمانی بیشتر، باید برخی از درمان های سیستمیک دیگر مانند پزشکی چینی Osmotherapy و میکرو پاک کردن را درمان خون Contaminación.Cor





:: برچسب‌ها: هومیوپاتی سرمایه گذاری، نارسایی مزمن کلیه، درمان نارسایی مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 558
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: